söndag, juni 05, 2011

socker - lösningen till allt?

det var egentligen tänkt (planerat för typ en vecka sedan) att jag skulle gå på bio ikväll med min svägerska. iom att min mor är här nu så var det ju lätt fixat med barnvaktshjälp... men tidtabellen sket sig ute på landet, så det blev inhiberat. men det var helt ok så, för jag fick här för ett par timmar sen en riktigt hemsk tyckasyndommigsjälvvillkrypaundertäcket-feelis och då brukar det inte lönas att kämpa emot. så vad gjorde jag? cyklade ner till makuuni och köpte mig en påse lösgodis. så nu ska jag kolla tv och trycka i mig godis (förhoppningsvis slutar jag innan jag börja må illa) och hoppas att den dåliga feelisen försvinner. imorgon börjar en ny vecka, en vecka rätt full med program och då passar inte dåligt humör in alls!
så, nu glömmer vi den här dagen och tar nya tag imorgon!
ps. kan inte någon, snälla, komma med förslag på vad jag ska skriva om, förslag på foton ni vill se, tips ni vill få, vadsomhelst egentligen. tror jag lider av lite bloggsommartorka...

edit. det räckte med kanske 5 godis, sen sa magen emot. bra så! men nu har jag ju ännu hur mycket godis som helst kvar :S