torsdag, juni 09, 2011

back in tunisia

humiditeten här i vasa gör att det känns som om jag vore i tunisien på nytt.
bara sanden som fattas. och mina tånaglar är för tillfället kobolt-blå. men annars så. grymt bra väder för min födelsedag med andra ord!
hur jag firar? genom att delta (för första gången) i nice run. tidigare år har jag jobbat där, men eftersom det var jag som föreslog på jobbet att vi skulle vara med där i år, så kände jag mig tvungen att även själv delta. fastän jag blivit tillfrågad att än en gång ställa upp som arbetskraft. men tro inte att jag kommer springa! nej, nej. kanske om det inte vore så hett hade jag vågat testa springa några meter. nej, ikväll kommer jag att gå dom där 5 kilometrarna. och njuta av omgivningen. och solen. och sällskapet.
och nu?... funderar gå en liten stund till parken innan jag ska göra mig i ordning inför kvällens strapatser. fastän en tupplur känns väldigt lockande.
men hur som helst - grattis på mig. och patte och annika! hur kul som helst att fylla 21* ;)

* i min egen värld förstås.