måndag, juni 06, 2011

powerpark - the pictures


dagen började med en ~1h busstur till härmän kuntokeskus var vi fick avnjuta stående bord, jag lyckades ända fram till efterrätten hålla mig till lchf. sen var jag bara tvungen att äta lite glass!
sedan blev det en festtillställning i anssi-jussi areena med tal, utdelning av rosor och musikframträdande av kokkolas minimani. enda bilden jag tog där såg ut så här:
för icke-arbetare (även fast hon är en ex-mm) så kändes tillställningen säkert lite småtråkig.
sedan fortsatte bussen mot powerpark. vad vi gjorde kan ni läsa här, här, här, här och här. här nedanför några bilder jag tog. zooma gärna in på minerna pia, lauri och mira hade när dom kom ner med mega drop :D
sprang på söta jonna (även hon en ex-mm) på väg till thunderbirden. hon hade så fin jacka så jag var tvungen att ta ett foto :)
vi åkte på safari.
ännu idel glada miner.
sitter bältet fast ordentligt?!
och ner kom dom.
ett stort tack till minimani som bjöd på en rolig dag fylld av stora upplevelser!