måndag, juni 06, 2011

oi mikä darra!

gick på bio ikväll, eftersom det gick som det gick igår. sällskapet var dock inte det som det skulle ha varit igår, men det dög minst lika bra!
den här såg sussi och jag:

så pass länge sen jag såg ettan så kan inte säga vilken som var bättre. men asgarva genom hela filmen som vissa andra lär ha gjort, ja det gjorde jag inte. några fniss här och där släppte jag nog ur mig och hoppade till ett par gånger. helt sevärd film. super crazy och man hade faktiskt ingen aning om vad som hänt eller skulle hända! förutom the happy ending då förstås...
nu funderar jag ta natten... krypa under täcket med sweet little lies - imorgon hoppas jag på sol för jag är ledig! eventuellt blir det en barnvaktskeikka på sena eftermiddagen, får se. ska iaf försöka att inte sova bort halva dagen, som jag så lätt gör på mina lediga dagar.
så, over and out från skolhusgatan!