onsdag, juni 29, 2011

gårkvällen

eftersom min kamera dog efter tre foton på ollis igår har jag inget egentligt bildbevis på att jag var där. förutom det här:
kom alltså hem med en skiva (och inte vilken skiva som helst, som ni ser!) och ett par solglajjor som matchade mina naglar!
det var frågesport på g, 1o låtar från 9o-talet och det var ju klart att gamylerna, som dj:n kallade oss, skulle vinna! man fick poäng för rätt låt och rätt artist. vi kammade hem 19,5p tack vare tanja som övertalade dj:n att ge ett halvt poäng för sista artisten, där vi hade los rätt men lobos fel. så tack till tanja! andra plats hade 19p och tredje 18p.
hela laget fick sen dela på två par boxershorts, ett par strumpor, två t-shirts, två solglasögon, ett halarmärke och en skiva.
en urlyckad spontan utgång blev det, och det är ju såna kvällar som är dom bästa! hoppas få uppleva många såna ännu i sommar!

på ollis såg jag btw en brud som var helt sjukt lik moumou, en som var sjukt lik avanna-anna, och en som var sjukt lik amie - aj men vänta nu, det var ju amie! :)