tisdag, juni 14, 2011

illa, jag mår illa...

mittiallt kom en släng av illamående över mig. kul att sitta i kassa just då - med noll chans att komma bort om det skulle behövas. ja, då blir det nog bara att snabbt ducka och använda sig av skräpkorgen. har druckit massor vatten redan. hoppas det går om snart, för jag har ännu 3½h jobb kvar.
undrar bara varifrån det kom. stekte kyckling-filé igår, på förpackningen stod 3-4min/sida. jag stekte i säkert 10min och kollade att den inte var det minsta rosa innuti. så tror inte det är därifrån.
blä säger jag bara. och ursäktar min tråkiga uppdatering.

för att nu skriva något positivt så kan nämnas att jag har haft världens sötaste farbröder* med glimten i ögat som kunder i morse. mera sånt åt folket!

* inte såna som går över gränsen och är snuskiga i sina kommentarer. utan sådana som man önskar vore ens egen farfar!