torsdag, juni 30, 2011

s to the trampen

går strax till strampen. hoppas få ett bord och lite mat. tror det blir en chevré-sallad eller något liknande*.
min kompis berättade just att hon vunnit biljetter till vasa rockfestival. hon ska med och äta nu. tror jag ska försöka övertala henne att ta med mig som date på festivalen :) fast risken är stor att hon redan valt en annan. höh. här har jag kämpat och deltagit i alla möjliga tävlingar för att få vinna biljetter, har t.o.m. haft min far och min plastmamma att delta, just in case att någon av dom skulle ha bättre tur än mig. men nee, nu då jag verkligen ville vinna något så går det inte vägen. visst, jag får ju nog gå på festivalen för det, men det skulle vara roligare om man inte behövde betala in!
nåväl...


*såg nu på hemsidan att dom inte har chevré-salladen längre. det blir alltså något liknande jag äter...