söndag, juni 19, 2011

lazy sunday

moby - sunday


vaknade ovanligt tidigt idag. iaf för att vara en ledig söndag. spenderade dock dom följande timmarna på soffan, med lite tv, lite tidning och lite mys med jewel.
på eftermiddagen åkte jag iväg med herrskapet ölander-nilsson på en loppis-runda följt av lite caching, blev alltså invigd i den mystiska världen idag :)
väl hemma blev det en chevré-sallad (kan man föräta sig på get-ost månntro) och nu väntar en kväll framför tv.n. känner mig helt slut i kroppen...
imorgon är första dagen på en intensiv arbetsvecka - midsommaren innebär ledigt bara på fredag och lördag för min del, ska i jobb på söndag (som vanligt får jag väl säga) så kom gärna med tips på vad jag kunde hitta på under midsommar, som inte innehåller alltför långa resor utanför centrum!!!