söndag, juni 26, 2011

lovely sunday

nikonn - sunday


arbetsdagen gick rätt fort, fastän det kändes rätt långtråkigt emellanåt. dom flesta hade tydligen inte bråttom hem från midsommarfirandet, så det var en rätt lugn dag på jobbet.

direkt efter jobbet åkte jag iväg ut till sundom, på yngsta kusinens yrkesexamensfest. festen hade börjat ett par timmar tidigare, men det fanns mat kvar åt mig. det blev grillad kyckling och sallad, åt även lite majs och lite hemgjord potatissallad. midsommaren har innehållit mer kolhydrater än vanligt, men ibland får man väl unna sig lite :)
och hur kul var det inte att stiga ur bilen och mötas av en leende 2åring som glatt kom springandes mot mig, med fotbollen i famnen, ropandes (med rullande r) "maria, kom och sparka boll!" jag smälter var gång han säger mitt namn ♥

nu lite tv och sen letar jag john blund, åter i jobb om 1oh.