lördag, juli 16, 2011

rain, rain, go away!



så mycket kan jag säga att jag såg inte ut så här när jag kom hem nyss:
håret har mindre volym och jag är våt in på huden. så av med alla kläder, en handduk runt håret, på med myskläder och in under varma duntäcket.
men en hejdundrande kväll har det varit! såg en hel del bloggare, några grymma artister och många tunga regndroppar. in i det sista bad jag att regnet skulle sluta för en stund, så jag kunde föreviga the arks sista mainland finland-spelning, men sidu nej, det ville inte vädergudarna. så jag var tvungen att trotsa regnet - fram med kameran - knäpp, knäpp, knäpp. fick nog ett par helt dugliga bilder, men vad kameran tyckte om regnet, det vet jag inte, men hon ligger nu på en handduk och torkar upp.
imorgon kunde det ju vara lite gemytligare väder?! jenni ska ses iaf.
men nu, nu väntar john blund på mig. så foton och större rapport får ni imorgon! godnatt på er, rock on!