onsdag, juli 20, 2011

bakluckeloppis: saldo

nja, kan nog inte säga att bakluckeloppis var någon hit! första timmen var det folk, men sen var det superlugnt. vi hade helt löljigt låga priser och gav saker på köpet (åt min kusin och plastmor), tjänade ihop kanske 4o€? men bestämde med plastmor att vi ska försöka ta ett loppisbord (adam&eva eller det nya i sunnanvik, när dom nu öppnar) och sälja bort det vi lämnade med. bilen kändes mer full när vi åkte hem än när vi kom... och det fastän vi skänkte två påsar med kläder åt hoppets stjärna!
en liten bummer var det när jag märkte att påsen med smycken, cd-skivor, några böcker och solglasögon hade lämnat hemma! :(
kanske dockan chuck aka beavis&buttheads lovechild ändå skrämde bort våra kunder?!

men kusin-martina tycktes inte vara rädd för honom, och så här glad blev hon när hon fick den söta necessären på köpet:

men nu är jag dödshungrig och har huvudvärk, det andra troligen pga att jag åt senast kl14 och har stått i solen sen 16 (fast jag försökte hålla mig i skuggan av bakluckan för det mesta...) så nu ska jag kocka ihop lite kvällsmål och chilla en stund. vad gör ni ikväll?!