måndag, juli 25, 2011

the bikeride

vi åkte från skusta/trum.
destination: sundom-monttun.
vet nog inte om jag bara minns fel eller om det faktiskt var fint här när jag var liten. kommer ihåg att här skulle ha funnits vatten. kanske det är en annan monttu någon annanstans, någon som vet?!
när vi skulle hem hade nån låst bommen. så cyklarna fick krypa under och vi hoppade över.
tänk att olje-tankrar (eller vad dom nu heter) också kan vara vackra.
en skön och avslappnande (om än min högra skinka domnade bort av cykelturen, någon nerv i kläm?) cykeltur. nu hoppas jag få tag i sömnen fortare än igår (låg vaken ännu kl.o4 i natt) så att jag orkar mig upp i tid imorgon, vädermannen sa just på tv att det ska vara sol och det hurrar vi för! join me on the beach och på kvällen hittar du mig på strampen!