måndag, juli 18, 2011

pocketböcker till salu

anonym undrade vilka pocketböcker jag har, och jag antar h*n menade vilka böcker jag kommer sälja på bakluckeloppis på onsdag!?
så här kommer en lista - är det någon som vill reservera någon bok så är det bara att säga till, först till kvarn! tänkte sälja böckerna för 2€ styck.

elisabeth anderson - på andra sidan venus
candace bushnell - sex and the city
meg cabot - babbeldrottningen
meg cabot - babbeldrottningen i new york
unni drougge - slyngstad events
stefan einhorn - aidosti kiltti
janet evanovich - delat byte
helen fielding - samvetets röst
emily giffin - den man älskar
lucy gordon - toscanalainen rakkaustarina
jane green - i dina kläder
xiaolu guo - a concise chinese-english dictionary for lovers
martina haag - underbar och älskad av alla
christina herrström - den hungriga prinsessan
nick hornby - samtal med en ängel
kajsa ingemarsson - den ryske vännen
anna jansson - drömmar ur snö
penny jordan - sommardofter
sophie kinsella - mina hemligheter
jenny leeb - stella & sebastian
emma mclaughlin&nicola kraus - en nannys dagbok
jane moore - kärlek@första.träffen
trish morey/jackie braun - paljastusjuttu/viileästi pakahtumaisillaan
elizabeth phillips - inte någon snäll flicka
roslund&hellström - box 21
lisa scottoline - en hotad kvinna
alice sebold - flickan från ovan
jill smolinski - nästa sak på min lista
erica spindler - neljäs uhri
erica spindler - änglamördaren
mats strandberg - bekantas bekanta
susanna tamaro - svara mig
linda unnhem - swing it!
lauren weisberger - diamanter är för evigt
lauren weisberger - djävulen bär prada

sen finns det ännu en bok, men den måste jag kolla upp först, tror jag kan ha lånat den av någon nångång, kan ju inte sälja den om den är lånad :D och om det är någon som anser sig äga någon av de här böckerna så säg till. visserligen har dessa böcker stått i min bokhylla dom senaste tre åren utan att någon saknat dom...