måndag, juli 11, 2011

jump, jump



skulle egentligen bara in via banken idag och sen till sundom. men hamnade och vänta på skjutsen en liten stund. och vad hände?!
jo jag fyndade en maxiklänning för 5 euro. och ett par gudomliga skor (29,95).
jag som inte skulle shoppa något extra fram till slutet av december :D
skorna ska jag dock ännu kolla hur dom känns på foten morgon, middag och kväll. det är nämligen strlk 37, 38 var för lös vid hälen. 37 kändes ok, men undrar om dom kommer töja på sig alls, som ni ser så sitter dom lite tight ovanför tårna.

sundom då? jo, lite grillning, lite bus med bästaste gudsonen, fick se minstingens första (för mig) leenden och sen blev det lchf-kaka till efterrätt, svägerskan ville tydligen överraska mig - gott var det så jag tackar!

nu då? lite blogg-läsning och sen hoppas jag somna lite tidigare än igår - imorgon väntar tappo-vuoro 11-2o, kom gärna in och hälsa på mig om du har vägarna förbi!