torsdag, juli 28, 2011

boom shakalaka 999



vilken dag!
har cyklat ut till sundom, plaskat i simbassäng med bästaste gudsonen och cyklat i grym motvind tillbaks till stan.
var totalt slut när jag kom hem, orkade inte ställa mig i köket för att göra mat, så jag var lat och hämtade en fryspizza (margarita) från närbutiken, slängde på en massa getost och avnjöt den just med en kall karpalo-lonkero.
nu blir det chill deluxe resten av kvällen och en kall dusch före läggdags.

morgondagen kommer vara full av roligheter! mer om det senare...

gårkvällen var också en hit. blev en rätt oplanerad sväng till fontana och holiday love. tog en trip down memory lane och beställde en jep(p)o - nanna! helt sjukt att tänka att det är snart 1o år sedan jag hade guldkort till fontana och numera är därmed klientelet där även runt 1o år yngre än mig! tänk, dom som just fått ålder är faktiskt 13 år yngre! och då känner jag mig inte egentligen gammal, förutom om jag står bredvid en nybliven myndig med sin kortkortkorta kjol och minimala tubtopp :) men en kul kväll blev det - hoppas på en ännu bättre uppföljning inkommande lördag - blackpinkflower-privat fest på sky följt av daco juniors single release party på fontana. it's gonna be - wait for it... legendary!

detta är nu inlägg 999, dock var det ingen som uttryckte önskemål inför inlägg nr. 1ooo så vem vet, det kanske aldrig kommer något sånt...