fredag, juli 29, 2011

1ooo

eftersom ingen* visade intresse för min milsten aka det 1ooo.e inlägget här på bloggen så blir det inget hallå. inga trumvirvlar eller fanfarer. inga potpurri. inga presenter och inga tårtor.
men jag gör som sara föreslog. berättar vad som händer idag. fast jag hade tänkt vänta med att berätta tills efteråt. ifall det skiter sig. optimist, javisst!
alltså, ska sticka iväg någongång under dagens lopp, troligtvis senare än tidigare, med sara och eventuellt camilla och eventuellt några andra, på ett opretentiöst photoshoot nånstans i periferin. min plan var ju att få till stånd något sånt här. men iom att någon hyvlat ner alla fina vilda blommor och växter på ängen nära mitt barndomshem så gick den idén bort, om vi inte får något tips på något liknande ställe innan imorgon! så jag tänkte om. men mer tänker jag inte berätta.
finns det någon som är intresserad av att vara med - som modell, som statist, som alltiallo, som sällskap - så är det bara att höra av sig!
ett till photoshoot är sedan inplanerad så fort vissa höga gula blommor slår ut på ängen framför min fasters hus - det kommer att bli fenomenalt, det är jag säker på!

*förutom sara.