fredag, maj 04, 2012

värmer dödsskönt på ryggen...

har haft en molande rygg ett par dagar nu. gillas inte alls. men så kom jag på att jag ännu inte hade fått tiger balm patchen jag bad en vän hamstra hem åt mig när hon åkte till thailand. idag fick jag dem hemkörda till dörren. 1o förpackningar för 1ooobaht. 2 plåster i vardera förpackning. det ger ett styckepris på 1,25€. småpengar för underbar lindring av öm rygg! och kan ju även användas till annan värk om man nu nångång skulle ha ont annanstans än nedre ryggen.
så jag smällde på ett plåster, satte mig bekvämt i soffan och inväntar nu kvällens hockey. sen hoppas vi på minimal snarkning från jewel och en god natts sömn följt av tidig väckning för kontorsjobb. sen blir det att ladda upp inför lördagskvällens bloggträff!

så, trevlig fredagskväll på eder alla, hoppas ni får en skön helg!