torsdag, maj 31, 2012

jag hjärta bikini

fastän jag inte gärna spatserar runt på beachen och flashar den mest trimmade kroppen i stan, så kan jag inte motstå snygga bikinis! varje år köper jag minst en ny bikini - alltid på rea dock! älskar att missmatcha övre- och undredelar och har gärna en bikini övredel under en snygg topp på sommaren, hellre än en bh.
så när ellos -70%katalog damp ner i brevinkastet igår så var jag tvungen att kika runt lite. förirrade mig ikväll till deras webshop och oops, så hade jag klickat två övredelar och en underdel till min köpkorg. har inte ännu skickat iväg beställningen, ska ännu fundera på saken. försöka vara lite vuxen och förnuftig liksom - behöver jag verkligen ännu en till bikini?
gick igenom högen med bikinis förra veckan, och några är faktiskt så välanvända (och gamla) att jag bra kunde slänga dem. så tja, kanske jag nog unnar mig dom här nya, relativt billiga*, eller vad säger ni; köpa eller inte?!


*inte kanske om man jämför med billigkedjornas bikinis som bara kostar en femma från början. men då går också alla omkring med likadan bikini och hur kul är det på en skala?!