tisdag, maj 22, 2012

inte som jag tänkt

skulle bara gå till arbetshälsovården för att fixa nässpray och ögondroppar för att bättre kunna kämpa mot den här hemska allergivåren. kom ut med sjukledigt. tjolahopp, jag hade visst feber också. 
så nu sitter jag här och huttrar, med balkongsdörren fast, men skulle helst av allt sitta ute i solen och mysa. tror jag ska ta en snabb sväng till närbutiken och köpa hem lite glass. och sen spenderar jag resten av kvällen, och morgondagen, i horisontalt läge - i den mån jewel låter mig.
suger lite extra eftersom jag är bortbjuden ikväll och på torsdag för esc-semifinalsstudio. blir tyvärr att se dom här hemma bara, om jag hålls vaken dvs.

någon av er som är esc-intresserad?! jag följer inte med lika galet som tex herr nilsson, hannas man, men finalen är alltid kul att se! hanna, jag tycker du borde skriva ett inlägg med rubriken att ha gift sig med en schlager-nörd. visst?!