måndag, maj 07, 2012

när man måste tro...

igår var en otroligt asocial dag, mestadels p.g.a. dom tråkiga nyheterna jag fick från väster. tur att jag var ledig och kunde gömma mig under täcket största delen av dagen.
tur även att mitt jobb för det mesta går att göra utan att behöva tänka alltför mycket, för så gick det till idag.

men nu har vi fått lite goda nyheter på semle-fronten - väntar ännu på lite mer utförlig information - men för tillfället drar vi alla en djup suck av lättnad, bra kommer det inte bli, men ändå inte så illa som det lät från början. det måste vi tro på.

så, kanske jag imorgon är mig själv igen. och då kan ni vänta er bilder från bloggträffen. om det är någon som är otålig kan ni gå in här och klicka er vidare till alla deltagares respektive bloggar - dom flesta har skrivit ett ord eller två om lördagen.
imorgon kan ni också vänta er fortsättningen på sagan om posten - it ain't good, i'll tell you that much. 

men nu, nu intar jag favorithörnet i soffan och sjunker in i tv-världen en stund...