onsdag, maj 09, 2012

heja posten V

nu har jag förstått så mycket som att min beställning är back in sweden. om den åkt tillbaks till kan dee eller ut till en annan med samma för- och efternamn som jag vet jag inte. och kan dee har fullt upp med att sätta upp nya kollektionen på webshopen och ta hand om returer, så jag får snällt vänta. suger. 
skulle jag bo i sverige hade jag ringt posten där. det är ju bara ett samtal som krävs för att lista ut om paketet åkt till fel händer eller tillbaks till avsändaren. eller? det är allt jag vill veta för tillfället. innan jag ringer kredit-bolaget och berättar vad som hänt. jag betalade alltså beställningen med kredit-kort och räkningen har ju inte kommit ännu, så det ska väl gå att den vägen slippa betala. men vill ju först veta om jag kommer få mitt paket eller ej...