torsdag, maj 26, 2011

tomorrow, come what may...

jamie woon - tmrw


inte ett dugg trött. inget på tv. har surfat tillräckligt idag. hur ska jag lösa det här... tur man inte ska upp i ottan imorgon. dvs kvällsjobb kallar och helgen spenderar jag också på jobbet. ledig nästa gång på torsdag. vilket känns som om en evighet. den torsdagen, som ju är en röd dag, spenderas dock även den med arbetskamraterna, på powerpark! så det kan ju nästan ses som en arbetsdag. och då är jag ju ledig nästa gång först nästa veckas söndag.

men nu då. ja, kanske jag skulle orka se van wilder3, fast den känns cheesy... jag brukar gilla high school-filmer (alltså inte hsm! utan vanliga hederliga komedier som utspelar sig i en amerikansk high school) men den här lyckas jag inte fastna för...

anyhow. sov gott mina söta, kom ihåg att ta hand om varandra!