tisdag, maj 31, 2011

om än bara för en stund...

idag, gott folk, är det sommar! sista maj och hejdundrande väder. visst, här över vasa ligger några moln, men det är varmt och behagligt och fastän det blåser lite så blåser det iaf inte kallt! ta väl vara på dagen om ni bara kan, imorgon är det lovat regn igen!
själv tar jag vara på dagen genom att utföra ärenden före jag åker på jobb, men först lite brunch.

dagen till ära invigde jag shorts- och flipflops-säsongen när jag gick ut med hunden, och kunde genast konstatera att mina ben desperat behöver lite mycket sol! vill inte ens sätta in ett foto på hur det såg ut, med risk för att hamna på den här bloggen xD jag menar, man vill ju vara representabel!

nåja, än en gång, njut om ni kan av den här dagen - snart är sommaren förbi i ett huj*!

*2½-3mån går rätt snabbt i vuxen ålder...