söndag, maj 29, 2011

rainy sunday

little west - rainy sunday


har i etapper  städat min wc idag. fastän den är minimal ryms där ändå massvis med saker. (alltsomallt tog det 3h, med längre pauser emellan) en hel del åkte i skräpkorgen, annat fick nytt ställe att förvaras på. ordning och reda där numera, och det firar jag nu med lotta på bråkmakaregatan på tv.
oj om jag ännu skulle få upprätt i sovrummet, där ligger kläder huller om buller efter min utrensning till syrrans garderob! men först lite medicin och sen ser jag vad jag klarar av ännu ikväll... risken är dock stor att projekt:sovrum lämnar till en annan dag. måste komma ihåg att vila, ska ju försöka i jobb imorgon!


edit. hann bara se lite av slutet på lotta-filmen. men nu kommer fler barnfilmer på bonus-kanalen så jag klarar mig :)
edit2. blir nog bara soffhäng resten av kvällen. men först ut med lite skräp och samtidigt en sväng med hunden...