lördag, maj 28, 2011

the mill sessions

ja, jag sa jag skulle pausa idag. men har sovit bort hela dagen så nu är jag igång igen. stel i nacken fortfarande och huvudvärken kommer smygandes tillbaks, eftersom jag inte tagit medicin på några timmar.

men tänkte egentligen bara tipsa er om ett program som kommer på the voice om en halvtimme, the mill sessions - idag med laura närhi.
jag var testperson för pilotprogrammet här i vintras och tyckte det var ett mysigt koncept. passar exceptionellt bra en grå lördagkväll som denna. allt som fattas är något gott att mumsa på, tur att jag var förutseende och orkade laga malta a'la lchf med inspiration från emmas blogg, här för en dryg timme sen, när jag äntligen vaknade ur min dagslånga vila.

så sånt en lördagkväll. hoppas ni andra får göra massor skojsigt ikväll!