fredag, maj 27, 2011

dagen som kunde ha blivit min sista, forts. följer...

vaknade idag upp med grym huvudvärk och ju längre dagen gick tillkom värken i nacken också. kunde inte ändå sätta ihop 1+1, tänkte bara att det var en vanlig huvudvärk och att jag kanske sovit i någon konstig ställning.
på jobbet fick jag dock höra att det högst troligtvis kommer från i onsdags. (för jag bromsade ju väldigt hårt och väldigt snabbt...)
så nu försöker jag få någon att komma med mig till hvc för jag kan nog inte jobba i helgen om den här värken inte försvinner, vilket den inte tycks göra med ibumax6oo.
har 3h kvar på jobb, men det är ok för mig att fara tidigare, och en turare till helgen är också redan fixad. nu fattas bara en riddare på vit häst som tar mig till hvc, för i regnet vill jag inte börja cykla. och vet inte om jag skulle våga ändå, så pass vimsig är jag.
inte undra på att jag kände mig full igår när jag gick på stan...
och nu fick jag klartecken från min plastmorsa som kommer och hämtar mig.
uppdaterar senare, vad läkaren har att säga...