lördag, april 02, 2011

snabbis på kaffepausen

ifall nu någon trodde att jag lurades igår, nej, tyvärr, jag har svårt för april-skämt och tand-incidenten var inget skämt. tungan är utan metall och en stor bit tand fattas i munnen. men jag har klarat natten utan smärta, tog ingen mer smärtmedicin efter jobbet igår kväll heller. ska ha faster tandsköterskan att kolla läget om jag åker ut till sundom nu i helgen, så ska vi se vad som bör göras åt tanden...
nu back to work - gissa om det var trögt förresten imorse?! vaknade 4 och kunde inte somna om, och uppstigning var planerat o5:3o men sköts fram till lite över 6 istället... stämplade in prick 7 på jobbet och sitter här och leker kontorsråtta i lite på 3h till.
sen vill jag jättegärna hitta på något skoj ikväll så kom gärna med förslag om du också sitter utan att göra! :)