torsdag, april 28, 2011

nåväl...

stressade upp mig i onödan angående vernissage dress coden, för det bidde inget vernissage för min del. min date fick förhinder i sista minuten, och ingen annan ville gå, så jag får gå och kolla utställningen en annan kväll istället. den pågår 28.4-12.6 så det är ju gott om tid!
jewel står vid dörren nu och vill ut, så det blir väl en långsam men förhoppningsvis lite längre kvällspromenad nu. sen funderade jag på att baka något gott till vappen. tror jag avslutar kvällen med ett bubbelbad lite senare! imorgon underbara 9h jobb - vilket betyder att mr mystery har gott om tid att besöka min arbetsplats ;) han syntes inte till idag, iofs har jag ju sprungit och på och inte hållits på stället på hela dagen, så det kan ju hända att han droppade förbi med sin blombukett! men som sagt, imorgon är en ny dag!