söndag, april 24, 2011

höll mig förresten vaken genom hela filmen igår, väldans sevärd den där the joneses! it ain't all about appearances, you know!
filmen och den goda maten idag fick mig dock att slumra till här på eftermiddagen. sen har jag tvingat mig att sitta upprätt en stund, nämligen på balkongen var jag har utökat (försökt iaf) antalet fräknar på min näsa samt läst om diverse livsviktiga saker i solo och amelia.
svägerskan ringde just och meddelade att ett besök till min fammo är inplanerat och att dom bra kan komma in till stan och hämta mig först så jag får se lite människor. så nu ska jag fräscha till mig lite och invänta skjutsen. åh gud va roligt att få bli uppiggad en liten stund av världens bästa gudson! <3
och tänk vad skönt med en ledig dag ännu imorgon, folk! låtom oss glädjas ;) kroppen ropar iaf hosianna eller halleleluja för tillfället, hör inte riktigt vilket, och än en gång konstaterar jag att en god arbetstagare insjuknar (enbart) på ledig tid...
en fortsatt skön söndag (visst är det söndag?!) önskar jag eder alla!