söndag, april 17, 2011

sleepy sunday

bill withers - lovely day

jewel gav mig en välbehövd sovmorgon idag. det var verkligen skönt, efter en fartfylld dag igår!
var just ute och försökte oss på en långpromenad, men jisses vad det blåser! emellanåt stod man på stället fast man lyfte på fötterna och försökte sig framåt. solen gömmer sig lite bakom molnen, men det kändes varmt ändå, så där mysigt börjanpåvåren-varmt.
tror jag ska försöka mig på en garderobs-städning nu. eller själva garderoben, alltså mitt klädskåp, är ganska tomt i.o.m. att säkert hälften av kläderna ligger i högar här och där i sovrummet, som fungerat som walk-in closet en längre tid (min rygg mår bättre av att sova på soffan än i sängen, konstigt nog)...
har en hel del kläder jag skulle vilja få bortsålt, funderar på syrrans garderob!
sen har jag en hel del foton att gå igenom. inga brist på söndags-bestyr m.a.o.! men om någon känner för något utanför hemmets fyra väggar och vill ha sällskap är det bara att höra av sig!