måndag, april 11, 2011

gratis tidning

härliga johanna tipsade på fb om detta var du kan beställa ett gratis nummer av valfri tidning (alla på finska förstås, men det gör inte mig något!). det bästa var att man för en gångsskull INTE behövde ange telefonnummer, dvs du slipper jobbiga telefonförsäljare senare :) så det är verkligen en bra kampanj där du kan testa en tidning du tex inte köpt tidigare, men som du kanske är intresserad av!
valde själv, förstås, cosmo. sedan skickade jag ett nummer av meidän vauva åt min svägerska och ett nummer glorian ruoka&viini åt min plastmamma. och åt mitt alterego skickade jag även suuri käsityö :)
hade gärnat tagit ett nummer av alla tidningar - så hade man haft något att fördriva tiden med i vårsolen på balkongen :)
erbjudandet är i kraft till 28.4.2o11 - så skynda och fynda du med!