måndag, april 25, 2011

precis som alla andra bloggare har jag inte uppdaterat (iaf dagtid) så himla flitigt under påsk. och några bilder har ni inte heller välsignats med. orsaken är ju det underbara vädret - ingen av er har väl lyckats undgå att missa att solen har skänkt oss ordentlig försommarvärme i många dagar nu?! min tid har mestadels spenderats på balkongen med diverse böcker och tidningar, datorn har fått vara avstängd i flera dagar, bloglovin är fullproppad med olästa inlägg och mina egna inlägg har tagit evigheter att skriva eftersom ipodens skärm inte riktigt tillåter tiofingrarssystemet (om du inte har pinnsmala fingrar dvs)...
ikväll blir jag dock tvungen att damma av laptopen, måste maila några foton å arbetets vägnar så då kan det hända att jag slänger upp en bild eller två även här, så håll utkik efter det!
sitter alltså som bäst på balkongen, äter skagenröra med ägg och till efterrätt blir det hemgjord lchf-glass (hoppas det smakar!)
imorgon kallar jobbet igen, bright and early, dvs uppstigning före 6...
om ryggen tillåter (fortfarande knivar i ländryggen) så borde jag cykla iväg till närmaste bensinstation ikväll och fylla på luft i däcken. kedjan borde också få sig en dusch av olja har jag för mig.
hur har din påsk varit?!