tisdag, april 05, 2011

med rosor på kinden...

har suttit på balkongen en timme och fullkomligt njutit av värmen! några fräknar har dykit upp nu på mina kinder också - älska vårsolen!!! skönt att få umgås med solen en stund när man är ledig, imorgon väntas regn igen...
fullt så varmt var det nog inte idag, bilden från september(!) 2o1o
nu ska jag snabbt packa ihop en övernattningsväska för mig och jewel, sen bär det av mot sundom. hoppas det inte spöregnar hela dagen imorgon, kanske man skulle kunna få till en långpromenad till fammo när det nu finns tid över - med jewel i kopplet, marius i sittvagnen (självklart får han gå också, så långt han orkar) och kanske t.o.m svägerskan och lillprinsessan skulle våga sig ut en sväng :)
ska bli så skönt att få vila upp sig en stund på landet, fastän det kommer bli mycket bus förstås! hoppas jewel är någotsånär lugn dock, annars blir det att föra henne till pappa (hon är livrädd för katter och fjalar är av den nyfiknaste sorten...) vill ju inte utsätta gamlingen för alltför mycket stress.
nu får jag nog skynda mig, hoppas ni har en skön tisdag allihopa!