torsdag, april 14, 2011

it was a good day

jamiroquai - king for a day

wow vilken kick-ass dag! supernöjd och heltrött är jag nu iaf.
jobb 7-13.
läkarbesök (tydligen en ny läkare på terveystalo, gillade starkt!) för nytt allergi-recept.
åkte ut till fammo med jewel. vi tvättade fars bil (den var grå av damm och dimma och duggregn - den blev grå; silvergrå och fin) och njöt i solen i nästan två timmar. så härligt att få höra stories från way back. men lite ledsen i ögat blir man också, när man tex tänker på att fammo varit lika länge ensam som jag har levt...
sen en snabb sväng till butiken och sedan åkte jewel, jag och lena ut till lill-kevin. kommer att bli en riktig busunge av den där killen har jag för mig :) (sätter kanske upp några få bilder i ett senare skede)
och för att nu ingen ska tro att jag bara hämtade gåvor åt kevin och hans mamma;
kevins pappa fick ett sånt här:

hur har er dag varit?!