onsdag, april 13, 2011

feel the rain on your skin

natasha bedingfield - unwritten

ledig onsdag.
dimma och duggregn.
lunch på stan med 2xJ.
så har min dag sett ut hittills. nu måste jag vila ryggen en stund, tog på att träna hemma igår :/
men senare idag vill jag ååh så gärna åka ut till plantagen, bläddrade just genom deras senaste reklamtidning och oj vad det kliar i fingrarna att få dekorera hela vardagsrummet med tulpaner, rosor, pärlhyacint, påsklilja och annat fint och färggrannt! någon som vill joina mig i blommornas värld senare idag?!
passande nog bokade jag idag tid till läkaren för att få nytt allergi-recept, man borde ju börja förbereda sig för attjoo-säsongen snart :)
imorgon har jag planerat in ett besök hemma hos gos-kevin och kunde förstås inte hålla mig när jag gick på stan idag, så köpte med mig en söt liten outfit åt lill-killen :)
och häromdagen blev jag tillfrågad att fota en 3-åring på sin födelsedag nu i helgen! kul med jobb-keikkor som dyker upp när dom som mest behövs!
så en väldigt barn-fylld vecka det här m.a.o.
nu ska jag lägga mig till rätta på soffan med en skvallertidningen i händerna och jewel vid fötterna!