onsdag, september 01, 2010

Lediga onsdag...

Det blev en slapp ledig dag: sov länge, promenad med Jewel, läste skvallertidning på balkongen tills I ringde och ville ha sent lunchsällskap, så jag satte mig på cykeln och stack till stan... (Amarillo har burger-weeks hela månaden, fish-burger var sisådär, gillade all fyllning utom själva fisken :D)
Sen hem och ut med hunden igen för att sen åka med M&lill-I till Sundom och sen köra bilen tillbaks till stan så att I kunde åka hem från jobbet en timme senare. Omständigt :D Passade på att plocka med mig en stor bukett solrosor... 
(En ännu större bukett förde jag till Artistica)
På vägen till stan stannade jag hos fammo, hennes souvenir från Tunisien blev äntligen överräckt :)
Nu blir det en powerwalk i härliga höstsolen, hoppas ryggen tillåter lite högre tempo och lite längre sträcka - in desperate need of some decent exercise!!!