torsdag, september 23, 2010

Oh the good old days...

Med min nya dator följde en massa musik, stort tack till min älskade bror! Hittade guldkorn som tex NKOTB och förvånades att jag ännu kan alla texter. Oj Donnie <3 <- min alltime favoritlåt :)

Goda nyheter har jag också. Besökte idag min fysio Sirpa, hon är så jäkla bra! Hon stillade mitt sinne, vi tittade på bilderna från röntgen. Min rygg är en helt vanlig rygg för en 30åring med ylitaipuvuus, vad det nu heter på svenska... Träna, träna, träna och jag kommer att leva normalt. Läkaren skrämde ju upp mig rejält med sina utsagor om att ryggen bara kommer att bli värre... Så nu ska jag börja med vatten-lenkki, sen vatten-jumppa och senare pilates. Good life - here I come!
Så på lördag blir det att leta simdräkt, för nån sån äger jag ej :) Tips om var det finns bra urval tas gärna emot!
Vi pratade länge med Sirpa och hon fick mig verkligen att våga tro på ett normalt liv igen, läkaren igår fick ju som sagt mig att tro att all chances are gone. Att skaffa barn ska inte heller vara något problem, visst kan jag ha ont i ryggen lite extra då, men "min situation" är inget hinder iaf! Så hit med potentiella pappor bara ;)
Nånej, skämt åsido. Nu ska här verkligen satsas på uppbyggande av muskulatur och kondition.

Nu har jag även fått mitt nya nät, blev utvald bland tusentals sökande att få testa Anvias 100M nät. För tillfället är hastigheten dock bara 10/2 men det är iaf mer än vad jag är van med :D Och hastigheten kommer att stiga och sjunka med jämna mellanrum, alltför att testet ska ha nån nytta. Lyckades dessutom helt själv koppla alla jäkla sladdar. Fast för tillfället råder det kabel- och sladd-kaos på mitt vardagsrumsgolv. Men det fixar jag senare. För nu sticker jag till Sundom för lite quality-time med <3 Marius!

XO  m