tisdag, augusti 31, 2010

Nyfriserad

after artistica - <3 it!










Gick på stan efter Artistica, satt en stund på Wayne's med Mira, Laura och två unga pojkar ;) Sen gav ryggen upp... Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på hur mycket problem jag har med ryggen :/ Speciellt när det nu är en ond cirkel, att jag har så pass ont i ryggen mest hela tiden (speciellt efter en helt vanlig arbetsdag) att jag inte ens kan eller vill gå och träna! Och träna är just vad jag behöver, det vet jag, och det finns inget annat jag hellre vill, än att få träna, bygga upp rygg- och magmuskler och få leva ett liv utan sjuk rygg!!!
Hade funderat det skulle varit kul med ett besök till Ollis ikväll, men kanske jag borde stanna hemma och vila ryggen istället, så får jag förhoppningsvis träna imorgon - för att sen orka med 9 arbetsdagar i streck! URK!!!
Nu dags för mat, tror det blir tonfisk+potatismosröra med sallad...