måndag, september 13, 2010

Det kom ett paket...

Beställde, som jag skrev i ett tidigare inlägg, ett par ursöta skor och en härlig kofta från Ellos, på rea. I lördags kom paketet. När jag beställde så var det färdigt föreslaget Kyrkoesplanadens Siwa som upphämtningsställe. Hade nog annars hämtat det direkt, men iom flunssan och febern så orkade jag inte ens släpa mig dit, vad är det, typ två kvarter?! Så passade på idag när jag fick låna brorsans bil när jag skulle till läkaren. Men väl framme vid Siwan så fick jag veta att paketet var på Vasaesplanadens Siwa, kassatanten sa att 90% av paketen far dit, fastän det är meningen dom ska till Kyrkoespl. Nice. Kollade sen meddelandet jag fick på lördag, och där stod faktiskt att det kommit till just Vasaespl. Nolot. Nåväl. Fick det hämtat därifrån, så no hätä! :)

The package!
Däri fanns skorna och koftan. Koftan åker tillbaks, ids inte ens visa bild på hur den såg ut på. Själva koftan i sig är hur ljuvlig som helst, men passar bara inte min kropp. Tyvärr. (Om någon har lust att köpa den så finns bild på den här!)

Skorna däremot - I'M IN LOVE!!! <3 <3 <3


Att dom dessutom satt som gjutna på mina fötter gör ju saken bara ännu bättre, inte ofta man på första gången får rätt storlek när man beställer från nätet har jag märkt (gäller både kläder och skor). Wunderbar!