lördag, september 25, 2010

sköna söndag...

...men det är ju faktiskt lördag :) sov jättelänge idag, somnade sent i natt, tror jag låg vaken ännu 3tiden...
vädret idag lockar ju inte heller precis. regn, regn, regn. men rätt skönt ändå att bara vara ledig och inte göra nånting. fast jag har massor jag kunde göra här hemma. diska. dammsuga. tvätta. allmänt supertråkiga saker. istället har jag läst bloggar och surfat i två timmar :) hittade en söt tjej från umeå som har en inspirerande mode-blogg här - bruden är 12 år yngre än mig, men ändå fastnade jag. oj om man ännu vore ung och smal :D

snart blir det väl att dra på mig mina underbara stövlar och sätta på jewel hennes regnrock och söka sig ut i regnet än en gång...

skulle vara superkul att hitta på nåt ikväll, men ändå lockar en hemmakväll framför tvn... jobb imorgon, jobbar 6dgr den här veckan, crazyt. och nästa vecka är det hurjat päivät på jobbet. hurrrja!