måndag, september 13, 2010

8 stygn.

Tog bort fyra födelsemärken idag. Det gjorde ont. Bedövningen alltså. Antar att det gjorde så där jäkla ont bara pga förkylningen. Alltså att det kändes värre än det kanske i verkligheten är. Läkaren var helt crazy idag. Kul crazy alltså. Diggar honom. Ingen gamyl som luktar kaffe och knappt ser en i ögonen. Inte är han ung och snygg precis heller. Helt normal 40ish läkare. Han har nu fått äran att sjukskriva mig 3 ggr på mindre än 2 veckor. Tror det är rekord :D
Sjukskrev mig alltså på samma gång. Vill bli kvitt den här flunssan, och febern som ännu håller sig kvar. Vill vara frisk till helgen. Har så längtat efter kräftskivan på Sagas vind!!!

Hur fjortis är jag då på en skala som läser Veckorevyn?! :D

Med hjälp av dom här tidningarna, (lite) godis och mycket vila ska jag klara det! (Jag har faktiskt tröttnat på tv. Typ.)
Sjukskrivningen gillades ju inte på jobbet. Alla tycks vara sjuka där nu. Men vad kan man. Vanligtvis brukar jag stå ut med flunssa på jobbet, men iom febern nu så ville jag göra det "på rätt sätt". På jobbet blir man iaf inte frisk.