söndag, september 12, 2010

Helgen från helvetet...

Har varit totalt däckad hela helgen... Oj om jag hade vetat det på torsdag när jag var så glad över att inte känna nån extrem grym smärta i ryggen längre, kanske jag inte hade ropat hej...
Och natten till idag var rentutsagt för jävlig!!! Feber och världens tandvärk i halva munnen, både undre och övre vänster sida :( 2 ibumax6oo och 1 panodil5oo och ändå låg jag vaken 5tiden och grät. Nångång efter det har jag slocknat. Fick dock inte sova länge. Nu har jag haft hela dan en molande värk "bara". Och min faster sa att man kan bra ha tandvärk när man är förkyld, fastän det inte kanske är något fel där. Så det hoppas jag på, för har ingen lust med ett tandläkarbesök imorgon.
Ringde jobbet för en timme sen och berättade the sad news att jag inte ännu heller kommer i jobb. Jepjep. Man kunde ju hoppas att sjuk-kvoten för resten av året ska vara fylld nu!

Om jag nu bara sku få i mig någo mat. Men finns inte mycket att äta här... Och så är jag helt supersnål på en subi, någon som känner sig manad att hämta en åt mig?! *puppyeyes*

För att nu inte låta helt deprimerad så kan jag berätta att mina skor och långa kofta jag beställde från nätet nu har kommit! (Men pga nu-läget så är dom ännu kvar på Siwan...)