torsdag, september 30, 2010

Hurrrja päivä...

Efter en kaotisk och stressig dag på jobbet belönade jag mig själv med en sväng på stan. Men som vanligt hittade jag typ inget. Fastän pengar finns på kontot. Visst, inte behöver jag något nytt precis. Men alltid är det ju kul att pigga upp sig lite med ett nytt smycke, en söt topp, ja, vad som helst egentligen :D Nå, tomhänt gick jag iaf inte från stan. Hittade äntligen en ny dunväst - min gamla är superkort och jättevid.
Köpte även tre bandana-bh

Och fyndade två t-shirts

och två par jeans åt Marius <3 på rea. 

Allt detta inhandlades på H&M.
Lyckades också "bli av med" koftan jag beställde från nätet, den passade varken mig eller L, och vi har olika kroppsform; L är lång och smal, jag lite kortare och lite rundare. Men den satt perfekt på I, supergulligt över "bulan" :) Så det fick bli en för tidig julklapp! Perfa!