onsdag, juni 20, 2012

säljes: kamera

nu har du ditt livs chans att köpa en billig kamera! har du barn som konstant gnäller om att få en alldeles egen kamera? lillasyster/bror som hela tiden lånar din kamera? eller kanske du själv vill ha en liten kamera? behöver mormor en kamera? passa på och fynda nu!


jag säljer alltså min sony cyber-shot dsc-s950. den är ungefär tre år gammal (minns inte exakt när jag köpt den, men den kom ut i butik februari 2oo9), rätt sparsamt använd (min canon systemkamera är ju ändå #1), någon minimal skråma, men fungerar bra! 

minneskort på 2gb medföljer samt laddare och sladd för överföring till datorn!

sony cyber-shot dsc-s95o:
1o,1 megapixel
4x optisk zoom
2,7-tums lcd-skärm
steadyshot
video
här kan du läsa mer om funktionerna!

är du intresserad?! ursprungligt pris 155€ (jag köpte den för 129€ om jag minns rätt) - så sätt igång och bjud - jag begär inte mycket!