tisdag, juni 05, 2012

i must be sick...

studentfotograferingen blev uppskjuten, igen, för det ösregnade när vi skulle iväg. inte kul för studenten att hoppa omkring i regnet, våta gräset, blöta sanden... nytt försök nästa vecka när det väl borde börja bli lite bättre väder!
tog mig en ordentlig powernap istället och sen stack jag till gymmet. vad felar mig!? gick på min älskade spinning - oj som jag har saknat spinningen! men hej, what's up då jag fick ont i rumpan - man tycker ju att min stora, runda och framförallt mjuka rumpa borde passa perfekt på cykelsitsen, men nej. men jag kämpade på och oj så skönt det var efteråt!
nu ska jag värma lite tacogratäng och bänka mig i soffan - antm all stars och efteråt följer den efterlängtade project runway all stars!


ps. tack för alla kommentarer som strömmat in på sista tiden - gör det så mycket roligare att blogga när man får lite feedback mellan varven! svar har ni fått i era bloggar...