lördag, juni 30, 2012

not on top...

...and bored out of my mind.

hemsk natt. ni vet känslan när något irriterar i halsen och man bara vill svälja hela tiden? det plus en hemsk torr hosta som följer efteråt. och mardrömmarna. huvadå, vilka mardrömmar. vaknade upp en gång och var helt säker på att någon stod bredvid mig ifärd med att hugga huvudet av mig.
pimplat finrexin just. svettas nu. väntar och ser om jag mår lite bättre om en stund, skulle behöva till butiken.
är dock tacksam över det tråkiga vädret där ute, känns inte fullt lika hemskt att vara sjuk när det blåser, regnar och är allmänt grått.
men vill bli frisk nu. vill se människor. vill kolla in rean på stan (fastän jag inget behöver, förutom lite nya basplagg). vill göra annat än ligga här hemma framför tvn...
men den dagen kommer nog. och då ska jag njuta!