torsdag, juni 28, 2012

crp

förhöjt crp gav mig ordination om en dags vila, varm dricka och bafucin för halsen. nu ska jag inte prata något dom inkommande 3oh! fast vem skulle jag nu prata med? det är ju inte som om jag och jewel håller värsta konversationerna här hemma om dagarna, inte heller drar jag monologer och jewel sitter med tassarna för öronen och önskar jag skulle sluta. och ringer det någon telefonförsäljare så är jag den som väljer att inte svara istället för att sitta och lyssna en timme... så det blir nog bra det här!
en flaska hemgjord svartvinbärssaft är på kommande in till stan också i något skede. får väl skriva ett tack-kort istället för att säga det högt.
nu blir det en stor kopp finrexin och back to bed ett par timmar. sen tar jag itu med dom sista studenfotona. och om ni har tur blir det tävlingsdags ikväll!