måndag, juni 11, 2012

nähä II // hjälp mig välja!

alltså. min tur i spel (tävlingar) får nog gärna ta slut snart och övergå i tur i kärlek istället, så mr right bara skulle typ trilla in i mitt liv, när jag minst anar det...
för idag fick jag en kommentar om att jag vunnit ännu en tävling! nu är dock problemet att jag inte vet vilken färg jag ska välja - så jag vill ha er hjälp!
color bug // kevin murphy // bluestore
alternativen är alltså rosa, lila och orange. och nej, det är inget jag kommer gå omkring med dagligen, jag menar, jag är ju inte längre en crazy tonåring, men tänkte det kunde vara kul att testa och pigga upp någon tråkig dag med, eller använda i photoshoots.

så, vilken färg tycker du att jag ska välja?! hoppas så många som möjligt svarar, så mailar jag cj ikväll med svar, den färg som fått mest röster blir alltså den jag väljer!
one, two, three - go!