måndag, juni 11, 2012

the (picnic)basket case



denna picnickorg spanade jag in på ett gårdsvägsloppis förra sommaren. tyckte den var jättesöt, men kom mig aldrig till att fråga hur mycket den kostade, tänkte att den säkert var dyr, så beslöt att jag inte behövde den.


så i våras dök den upp i mina tankar och jag kunde inte glömma den, så jag frågade min loppis-partner in crime om hon mindes väskan, hon kände ser ni personen som hade väskan på sin gårdsloppis. då visade det sig att väskan numera huserade i min partner in crimes källare! hon hade senare fått den på köpet innehållandes delar till något hon självt köpt. och väskan hade blivit bortglömd i källaren. så jag fick den. helt gratis! och är så nöjd. för den är hur söt som helst!


den rymmer visserligen inte mycket (i lördags innehöll den inga picnic-grejs, utan min stora kamera, min lilla kamera, telefonen och solkräm) - men den kommer definitivt få följa med på alla picnicar i sommar!


cuteness overload!