onsdag, juni 13, 2012

kaputt

nice run över för i år. klipper förhoppningsvis ihop en liten video från kvällen - men det får bli imorgon. kanske. är ledig och det är lovat fint väder, så det tänker jag försöka njuta av. sen ska jag också äntligen få sätta mig i en artistica-stol igen, ser redan helt sjukt mycket fram emot hårbottensmassagen!
 

i natt kommer jag sova gott, kunde gå och dejta john blund direkt egentligen, men så har jag ju också stigit upp o6 i morse.
som minne från nice run har jag en stor och illröd lilltå, med en blåsa under halva tån. nice run indeed! och då sprang jag ju inte ens. kändes som om min högra sko hade krympt ett halvt nummer. skoskavsplåstret man fick i goodiebagen hade kommit väl till användning redan före start m.a.o.! här hos christina kan ni förresten se en bild på vad picnic-påsen och goodiebagen innehöll!
christina var förresten en av två bloggare jag såg. pysse var den andra. var var resten?! visserligen var där ju runt 28oo brudar så det var inte precis lätt att hitta kända ansikten. dock såg jag både min far, min bror, min farbror och min faster! 3/4 jobbade, som vanligt.

men ja, en härlig kväll, perfekt väder, super sällskap, fina arbetskamrater, god picnic - en nice kväll helt enkelt!